reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Dzúriková

Lucia Dzúriková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is a pleasure in the pathless woods, there is a rapture in the lonely shore, there is society where none intrudes, by the deep sea, and music in its roar; I love not Man the less, but Nature more." G.G. Byron Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

O lyžovaní

Lucia Dzúriková

O lyžovaní

Myslela som si, aká som frajerská lyžiarka. Až kým som neprišla na inštruktorský kurz.

  • 17. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 001x
  • 1
O divadle

Lucia Dzúriková

O divadle

O takom amatérskom. Alebo ochotníckom. O divadle, s ktorým sme s kamarátkami vyrastali. O divadle, do ktorého sme sa tento rok vrátili.

  • 1. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 1
O nákupných centrách

Lucia Dzúriková

O nákupných centrách

Tak, ( nikdy nezačínajte vetu slovíčkom tak - to nám prízvukovali v škole, ale teraz sa mi inak začať nedá) tak..asi sa mi nepodarí splniť  to, čo som si predsavzala (že napíšem, každý týždeň aspoň tri články), lebo som absolútne zaneprázdnená učením sa francúzštiny, taliančiny a nemčiny na www.duolingo.com (dobrá stránka), športovaním ( 50-100 brušákov každý deň + plávanie, lezenie, beh, stacionárny bicykel alebo bedminton) , venovaním sa svojmu superpriateľovi a čítaním kníh (momentálne E. Zola -Nana).

  • 20. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 763x
  • 7
O cestovaní

Lucia Dzúriková

O cestovaní

Niekde som čítala, že každý dobrý bloger napíše za mesiac minimálne 20 článkov. Ja som si toto číslo zredukovala, prispôsobila svojim schopnostiam a predsavzala som si, že každý mesiac napíšem aspoň 12. To sú približne 3 články za týždeň. Deň voľna a deň práce. A sem tam dva dni voľna. O čom bude tento článok netuším. Asi o voľbách (prudko populárna téma v týchto dňoch) alebo o dnešnej túre a krásach Slovenska. Alebo o mojom najobľúbenejšom hormóne, ktorý sa tvorí v dreni nadobličiek (nie, nie je to estrogén ani progesterón). Anyway, nadpis článku vymyslím na záver.

  • 4. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 014x
  • 5
O prekračovaní svojich limitov

Lucia Dzúriková

O prekračovaní svojich limitov

Človek musí niekedy odísť veľmi ďaleko, aby našiel sám seba.

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 705x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu