reklama

O lyžovaní

Myslela som si, aká som frajerská lyžiarka. Až kým som neprišla na inštruktorský kurz.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kurz mi skončil teraz v nedeľu, dva dni som strávila relaxovaním doma, na mojom rozťahovacom gauči, s čokoládou milkou a čipsami. Pozeraním Lásky nebeskej, Fontány pre Zuzanu, Románu pre ženy a podobných filmov a lá Pilčerová ( a aj teraz som príliš lenivá a unavená na to, aby som si zistila, ako sa to píše). A dnes som už bola prvýkrát v práci. Nie ako animátorka v lyžiarskej škôlke. Ale ako inštruktorka. Ale pekne po poriadku.

Takže piatok, 5.12, som docupkala aj s 60litrovým batohom, malým ruksakom a taškou s notebookom do hotela, v ktorom sme nasledujúcich 10 dní boli ubytovaní. Keďže som vedela, že v hoteli je lezecká stena, brala som si aj lezečky (využila som ich trikrát). Spolubývajúce fajn. Jedna kamoška, druhá sa stala super kamoškou a tretia odišla z kurzu po 3 dňoch (trouble s kolenom). Lektori milí a fešáci. Program bol nabitý. Od rána do tretej lyžovanie, od štvrtej do ôsmej prednášky a semináre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V sobotu som sa zobudila celá nabudená (a pospevovala som si pesničku " Na ceste 540" , ktorú sme si potom spievali každé ráno) a tešila som sa na to, ako predvediem svoje lyžiarske schopnosti. Realita bola iná, v našej skupinke som bola jedna z najhorších, ak nie najhoršia. Po 3 dňoch som moje twin- tipové lyže vymenila za 100 ročné dynastary. I keď sa mi ovládali trošku lepšie, rapídny progres tam nebol. Nuž darmo, chyba bola v lyžiarovi, nie v lyžiach. A tak som celý týždeň bojovala ako o život, učila sa správnu techniku (ktorú stále neviem. Teda teoreticky viem, ale moje telo proti nej bojuje a neposlúcha mozog), napísala som testy, poplakala som si, urobila som metodický výstup a najdôležitejšie, spravila som praktické jazdy. Myslím, že lektori museli privrieť obe oči a pozerať sa na mňa len nejakým tretím, keď mi to dali urobiť. Niežeby som si to nezaslúžila. Zaslúžila. A budem robiť všetko pre to, aby som bola suprovská inštruktorka. Najlepšia. A keď nespravím dieru do sveta v lyžovaní, budem priekopník v crosscountry behu. Alebo v lezení. Alebo to budem robiť len pre to, že to zbožňujem. Tak ako lyžovanie.

Lucia Dzúriková

Lucia Dzúriková

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is a pleasure in the pathless woods, there is a rapture in the lonely shore, there is society where none intrudes, by the deep sea, and music in its roar; I love not Man the less, but Nature more." G.G. Byron Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu